Sık Sorulan Sorular (SSS)

Sık Sorulan Sorular (SSS)

1. SDS’de satılan ürünler orijinal mi?

Sds.com.tr’de satılan tüm ürünler orijinaldir. Sitemizdeki ürünlerin üreticisi, ithalatçı-distrübütörü veya anlaşmalı dağıtıcısı konumundayız. Ürünlerimiz garanti kapsamındadır.

2. Kart bilgilerimi saklıyor musunuz?

Sitemizde yaptığınız alışverişlerinizde hiçbir kart bilgisi bizim sunucularımızda tutulmamaktadır. Kartınız destekliyorsa 3D Secure kullanarak bankanızın ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz. Ayrıca hiç kart bilgisi girmeden ödeyebileceğiniz Garanti PAY ve Havale – EFT ile ödeme seçeneklerimiz de mevcuttur. (Havale-EFT ödemeleri öğlene kadar yapılmadıysa, bir sonraki gün kontrol edilmektedir)

3. Satın almış olduğunuz ürünleriniz hangi kargo ile tarafınıza gönderilir?

Ürünleriniz Yurtiçi Kargo ile tarafınıza gönderilmektedir. 200TL ve üzeri alışverişleriniz de kargo bedeli siparişinize ücretsiz olarak yansıyacaktır.

4. Ürünleri Satın Aldım, Ne Zaman Kargoya Verilir?

Satın aldığınız ürünlerin kargoya verilme süreleri, iş günü olarak ürün sayfalarında belirtilmiştir. Hafta sonu ve tatil günlerinde verilen siparişlerde ise kargoya verilme süresi, ilk iş gününden itibaren işletilir. Stoğumuzda olan ürünleri en hızlı şekilde kargoya vermek ve size ulaştırmak için özenle çalışıyoruz.

5. Siparişim kargoya verildi, ne zaman elime ulaşır?

Siparişinizin kargoya verildikten sonraki durumunu kargo takip numaranız ile kontrol edebilir veya kargo firması ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

6. Siparişimdeki durumlar neyi ifade eder?

Durum: Kontrol Bekliyor
Siparişinizdeki ürünler depomuzda fiziki olarak kontrol edilmektedir. Ürünler stoklu da olsa hasar-deforme açısından kontrolleri yapılarak kontrol sağlanır.

Durum: Finansal Kontrol Bekliyor
Kredi kartı ile yaptığınız ödemeler 3D Secure ile güvenli bir şekilde bizlere ulaşmaktadır. Ancak kart sahiplerini koruma amacı ile bu süreçte ek kontroller yapılmaktadır.

Kredi kartı ile yapılan ödemelerde Online.sds.com.tr veya bankanız, gerekli gördüğü durumlarda sipariş onayı için sistemde kayıtlı olan telefon numarasından kredi kartı sahibine ulaşmaya çalışır. Böyle bir durumda, telefon numarasına ulaşılamazsa, kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak için sipariş onaylanmayıp iptal edilebilir.

Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.

Bankaların internet şubesinden hesaplarımıza yapılan ödemeler (açıklama kısmına sipariş numarası yazılması halinde) 1 iş günü, ATM’ler den yapılan veya açıklama alanına sipariş numarası yazılmamış havalelerde geliş sırasına göre 3 iş günü içerisinde onaylanır.

Özellikle ATM lerden yapılan havale ödemelerinde çağrı merkezi aracılığı ile dekontunuzu ilettiğiniz durumlarda süreç hızlanmaktadır. Sipariş numaranızı ödeme esnasında dekontun açıklama kısmına yazarak siparişlerinizin havale/EFT ödemelerinin daha hızlı işleme alınmasını sağlayabilirsiniz.

Durum: Sevk Edilmeye Hazır
Siparişiniz stok ve finansal kontrol aşamaları tamamlanmış ve ürünler hazırlanmak üzere ilgili sevkiyat birimine yönlendirilmiştir.

Durum: Kısmen Sevk Edildi
Siparişinizdeki ürünlerin hazır olanları sevk edilmiş, ürünlerin içeriklerinde yazan tedarik sürelerine göre henüz sevki yapılmamış ürünler hazırlanmaktadır.

Burada yapılacak parçalı sevkiyatlar için kargo ücretini biz karşılamaktayız. Sizden ekstra bir ücret talep edilmeyecektir.

Durum: Tamamlandı
Siparişinizdeki tüm ürünler tarafınıza ulaştırılmak üzere kargoya verilmiştir.

Bundan sonraki süreci kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.

7. Üye olmamın avantajı nelerdir?

Üye olmanızın en büyük avantajı, sizleri avantajlı kampanyalarımızdan haberdar edebilmemizdir.
Örneğin sınırlı sayıda %90’a varan indirimli ürünlerimizden önce üyelerimiz haberdar olmaktadır. Kampanyalı ürünlerimiz hızla tükenmekte. Bu ve bunun gibi çeşitli kampanyalarımızdan yararlanmak için siz de hemen ücretsiz üye olabilirsiniz.

Üyelik işlemi sonrasında Hesabım – Hesap İşlemleri sayfanızdan:

Adreslerim butonunu tıklayarak bilgilerinizi kaydedebilir; alışverişinizi daha hızlı tamamlamak için zaman kazanabilirsiniz.

Sipariş Takibi – Önceki Siparişlerim butonundan tüm siparişlerinizi görüntüleyebilir; siparişlerinizle ilgili detaylara ulaşabilirsiniz.

Havale Bildirim Formu Havale/EFT ile ödeme seçerek tamamladığınız siparişler için ödeme yaptıysanız, sürecin hızlanması için bildirim yapabilirsiniz.